Saturday, August 27, 2011

Word Verification: Goodbye!!


Ada satu benda yang aku cukup benci dalam dunia Blogging ni. Iaitu masa nak post comment, benda ni keluar. aku yakin semua orang pun fikir benda yang sama kan??



Word Verification.
Fedup betul aku dengan benda ni. ngarut je. bukannya perlu pun.. menyusahkan orang. tujuan asal dia adalah untuk mengelakkan spam post, dimana comment tu di-post oleh seorang manusia.. tapi aku tak perlukan tu semua kat blog aku..


so sekarang, bagi memudahkan para pembaca membuat komen, aku dah remove word verification ni. kepada fellow bloggers yang rasa macam aku rasa bolehla buat camtu jugak. mudah je, 
masuk SETTING > COMMENT > dan kat word verification tu wat "NEVER".
mulai sekarang korang dah boleh post comment kat blog ni tanpa perlu jumpa benda alah ni.. 
^_^

.
.
.
.
.
Yang Suka Mudah-Mudah,

5 comments:

  1. Word Verification.
    Fedup betul aku dengan benda ni. ngarut je. bukannya perlu pun.. menyusahkan orang. tujuan asal dia adalah untuk mengelakkan spam post, dimana comment tu di-post oleh seorang manusia.. tapi aku tak perlukan tu semua kat blog aku..

    ReplyDelete
  2. fuyooo..akhyar dah ade blog....bagus2

    ReplyDelete
  3. dah bnyak dh rupenyer.camne aku x tau yek

    ReplyDelete
  4. banyak pun baru jer bulan ni start.. aku dah post dah link dia kat Facebook, mungkin ko tak perasan kot..

    ReplyDelete

nak komen? komen laa..