Monday, August 15, 2011

ehem2 INTRODUCTION.

Ini blog saya (pehh skema gila ayat). ye laa, 2nd time wat blog. xtau aa jadi ke tak. 1st time dlu, cuma ada 2 entry sepanjang 2 inci. total failure.. dah delete pun  blog tu.. skg ni try balik. harap2 jadi laa.. 

nak wat blog se-cool ni. hahah

As you see, aku cumalah beginner dalam arena blogging ni.. and aku xde lah bcita2 nak wat duit by blogging.. follower beribu.. sbb aku ada cita2 aku sndiri.. apetu? doktor laa.. title blog pun DOCTORGRAPHY..

aku nak jadi doktor. itulah impian aku sejak aku masih kecik dan tak tau pape tentang dunia kedoktoran...


 

Aku baru dapat offer USM-KLE International Medical Programme, Belgaum, India. for short, medic india. yg penting, prog ni under USM. so xde lah cikai sangat. ye la, kan ramai yg bila dengar 'INDIA' je, 1st impression diorang: negara miskin, 3rd world country, x membangun etc.. tapi yg ni kira ok la, sbb silibus pun mesia punye.. hebat tak? aku rasa tak hebat pun.. rezeki je tu smua.. sbb prog ni 1st dilancarkan tahun lepas, 2010. so tak ramai tau. so aku tau, rezeki aku laa.. 9 Sept 1011 aku fly sana.

gambar sekadar hiasan

.
.
.
.
Papepun, ni lah dulu utk 1st entry. next time mungkin aku akan terangkan pasal part "GRAPHY" dalam title blog tu.. tungguu...


Yang Benar,

No comments:

Post a Comment

nak komen? komen laa..