Sunday, September 4, 2011

Obesity..


kali ni aku tak tau nak cite menda. tapi teringatkan fakta bahawa cuti lepas abis matrik elama 5 bulam menambahkan berat badan aku sebanyak 7kg, aku rasa berminat nak cakap pasal benda ni. OBESITY..

okey. aku cakap awal2, aku takde buat penyiasatan bawak kamera gi snap gambar orang gemuk ke hape ke.. macam yang aku wat kat post pasal Toyota dalam entry sebelum ni..

aku cuma search google je. but well you see, seeing a clothed fat person isn't really interesting, but so do seeing naked ones. so aku pun batalkan niat nak tayang gambar berkaitan.. and instead, aku search gambar masalah obesity dalam kalangan haiwan. 

enough talking. enjoy..

relaxx...
sian gila. hahah

kucing malas
beruang
burung mende ntah
cimpanzi

arnab

arnab lagi

dia tulis "fat squirrel". betul ke tupai ni?
ikan gemuk

ikan lagi gemuk

ikan mas. yg nibukannya gemuk, memang pipi dia gitu..


spesis cicak

landak

hamster
rimau
anjing
yang ni photoshopped. kompem. hahah

gemuk itu comel (untuk haiwan dan budak2 sahaja). orang dewasa, comel tak comel, gemuk itu tak baik untuk kesihatan. besar risiko untuk diserang penyakit jantung. 
(that's the doctor in me talking hahah).

(sori, source nye banyak.. tak dapat letak semua..)

disclaimer: all photos belonged to their respective owners. should the writer's action hurt's the owner's feeling, just tell, and writer will remove it.


Yang Tak Nak Jadi Gemuk,

 


1 comment:

nak komen? komen laa..